Przyrzeknij mi


Przyrzeknij mi

Proszę nie zgubmy się
w naszej rzeczywistości,
niech ta bajka trwa wieczność
w melodii bicia naszych serc
i białej mgle naszych pocałunków
proszę nie zapomnij mnie, nas
proszę... przyrzeknij mi swoją
miłość, przyrzeknij mi swoją wolę
bycia ze mną do końca życia
twojego i mojego, do końca
świata i jeden dzień dłużej...
przyrzeknijmy sobie naszą
Miłość w cieniu promieni
słońca, przy oddechach naszych
serc, w uściskach naszych ciał
przyrzeknijmy sobie idyllę
zbudowaną naszymi marzeniami
uwieńczonymi złotymi krążkami
złotymi obrączkami na naszych
palcach u prawych dłoni, oddajmy
się sobie bez pamięci, bez opamiętania
bądźmy młodzi, bądźmy zakochani
w iskrach naszych oczu, przyrzeknij
mi swoją obecność w zdrowiu i biedzie
przyrzeknij mi, proszę, swój uśmiech
 na mym cichym łożu śmierci...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany