Fernando


Fernando

Pamiętasz nasze rozstanie?
Pamiętasz nasze ostatnie
spojrzenie przed twoim
odejściem? pamiętasz, mój
drogi, kiedy stałam nad brzegiem
wpatrzona w twoją twarz i
szczery uśmiech wiary, że
wrócisz, że mnie przytulisz
odpłynąłeś... łódką daleko w
morze, granatowe niebo
gwiazd Cię porwało...czekam
czekałam jak głupia na znak
na znak z nieba, od Ciebie
pamiętasz jak kule splamiły niebo
pamiętasz jak w powietrzu
zapach prochu mieszał się z krwią
pamiętasz? walczyłeś za wolność
ja za naszą miłość i dziecko...
pamiętasz, jak mnie pocałowałeś
w tą noc? pamiętasz, powiedziałeś
"będzie dobrze", wypłynąłeś
na wojnę, brutalną wojnę! wojnę
nie naszą! ślad po Tobie zaginął
zaginął Fernando, żyłam przez
wiele lat bez Ciebie i teraz...
kiedy pokrył nas starości kurz
zjawiasz się i mówisz: "kocham Cię"
Fernando, wybacz...jestem za stara
by znowu zapłakać Fernando nad
naszą mogiłą! Żegnaj, zostaw historię
w spokoju mój drogi, adios!
Pamiętaj Fernando, żyłam tylko dla
Ciebie, pamiętaj za nim nie zgasnę na wieki.
Fernando, wybacz...jestem za stara
by znowu zapłakać Fernando nad
naszą mogiłą! Żegnaj, zostaw historię
w spokoju mój drogi, adios!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany