M.N.R.


M.N.R.

W szumie tych ślicznych
czerwonych maków i wśród
spokojnych tańców zbóż,
w blasku ciemni chabrów...

Podczas ciepłego powiewu
wiatru, przy oblanym jasnością
niebie, ubranym białymi chmurami
usłyszałem twój cichy krok.

Usłyszałem twój spokojny śpiew
tych ludowych pieśni, usłyszałem
twój zgrabny chód, zasmakowałem
zapachu jędrnego twego ciała....

Poznałem twój jasny kolor
włosów zakryty lekkim białym
atłasem szat, i ten wianek kwiatów
rumianków mnie tulił... tulił.

Kołysałaś się pełna dumy
wśród uśpionych latem zbóż
szłaś spokojnie suchą dróżką
bardzo twardo, kobieco przed siebie.

Zostawiałaś po sobie ślad, miłych
wspomnień; gorących chwil
wtedy kiedy wyłowiłem cię nocą
w cicho śpiącym już.... jeziorze.

Muza, Nimfa, Rusałka to kobiety
które swoim czarem, powabem
otruły kamienne męskie serca...
otulając jej szalem prawdziwej miłości.

Otuliły, by udusić namiętnością
by pieścić szczyptą zmysłowości
to dla nich są wojny świata, to
dla nich buduje się pałace – uczucia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany