Boli mnie

Boli mnie

Aż mnie boli sama myśl
że myślę myśleniem o
tym, jak to będzie kiedy
zabraknie ciebie... kiedy
tak po prostu świecące
promienie dnia w naszym
pokoju... nie obudzą ciebie,
boli mnie ta myśl, że myślę
myśleniem jak to będzie
kiedy pójdziesz ze mną spać
złączeni ciałami, kochający
się jak dawniej żarliwie i do
samego cna... tak ciepło
trzymając się za serca, jak
to będzie, gdy ostatni raz na
moich ustach spocznie twój
pocałunek, gorący jak zawsze
jak wtedy, gdy byliśmy młodzi.
boli mnie myśl i samo myślenie
jak to będzie kiedy wstanę, a
ty z zamkniętymi powiekami
już nie oddasz mi swego oddechu
milczeć będziesz niczym kamień
rzucony przez dziecko w morze
kamień opadły na dno, do swych
sióstr i braci, boli mnie serce i dusza
na myśl, że zostanę całkiem sam
na tym świecie, nie mamy dzieci,
rodzicie odeszli, jesteśmy tylko My
razem, razem niosąc krzyż trosk
i bagaż doświadczeń. Przytulam
się do ciebie...kochanie, twoje ciało
jest już zimne, prawie zapadnięte
i próbuję zasnąć twym snem obok
ciebie, ale tak mnie boli ta myśl
sama myśl, jak to będzie, tam, bez Ciebie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkanie

Pamięć

Gdybym