Gdybym

Gdybym

Gdybym mógł cofnąć czas
powiedziałbym Ci, że
jesteś najcudowniejszą kobietą
na Ziemi, powiedziałbym Ci
że te wszystkie chwile przy Tobie
były niczym bajkowe sny, niczym
mitologiczne wielkie miłości.

Gdybym mógł cofnąć czas
przytuliłbym Cię najmocniej
w całym świecie, wysłałbym Ci
list pełen pocałunków, róż
całowałbym Cię czule przed snem
patrzyłbym cicho kiedy zasypiasz
i uśmiechał szeroko kiedy wstajesz.

Gdybym mógł cofnąć czas
powiedziałbym Ci, że nie masz
wad, że każde twoje spojrzenie
pobudza moje myśli, każdy
dotyk rozpala żar pożądania
żar miłości, powiedziałbym Ci
kochaj mnie do nie-przytomności!

Gdybym mógł cofnąć czas
nie zniszczyłbym tych mostów
nie zburzyłbym tego domu
wspólnych naszych marzeń o
przyszłości w objęciach za -
kochanych, powiedziałbym Ci,
że tęsknię, że marzę tylko o Tobie.

Nie wiem jakich słów mam
użyć, jakie pieśni śpiewać
jakie poematy układać, by
wyrazić to co czuję, byś mogła
znowu mi uwierzyć, ile dróg
muszę przechodzić, ile katorg
samotności, by powiedzieć znów:
Najdroższa, kocham Ciebie!

Komentarze

  1. Nawet nie wiesz ile Twoje wiersze potrafią przywołać wspomnień. Czekam na więcej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za komentarz. Mam nadzieję, że to same dobre wspomnienia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. 53 year old Budget/Accounting Analyst I Alia Ruddiman, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "Resident, The" and Web surfing. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Beretta. hiperlacze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany