Powiedzieć

Powiedzieć

Jak mam Ci to powiedzieć
przecież znamy się kilka
dni, kilka godzin cichych
spojrzeń, a czuję jakbym
znał Cię wiele długich lat.

Jak mam Ci powiedzieć
że uwielbiam twoje usta
uwielbiam patrzeć na nie
kiedy uśmiechasz się słodko
kiedy podniecasz się słowami.

Jak mam Ci powiedzieć
że lubię twoje spojrzenie
które muska mnie co chwile
które bije ciepłem radości
radości życia, świeżości chwil.

Jak mam Ci powiedzieć
że moje serce bije na twój
widok, a w brzuchu fruwają
motyle szczęścia, biegają
jak oszalałe, grają jak mistrze.

Jak mam Ci powiedzieć
popatrz na mnie nie jak
na kolegę, popatrz na mnie
i pokochaj całego, pokochaj
jak słynni kochankowie z Werony.

Umrę dla Ciebie,
umrę za Ciebie
umrę o Ciebie
będę żył dla Ciebie
będę żył, tylko z Tobą.

Komentarze

  1. Twe słowa trafiły głęboko w moją duszę; znam uczucie motyli szczęścia. To prawda, miłość bywa czasem nieszczęściem rozpalonym namiętnością i bólem doczesnym, wiem o czym piszesz.
    J...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany