Minęło



Minęło

Minęło już tyle miesięcy
kiedy ostatni raz ujrzałem
twój uśmiech wtulony
w poranne promienie słońca.

Minęło już tyle dni, kiedy
patrzyłem na Ciebie jak na
Boginię, każde twoje spojrzenie
było dla mnie Sacrum.

Zaś Profanum nikło, zapominałem
o szarym dniu, o brudnym świecie
biedzie rzeczywistości, żyłem,
przy Tobie żyłem, byłem sobą.

Nauczyłaś mnie kochać, słuchać
mówić o życiu, nauczyłaś mnie być
zaczarowałaś moją codzienność
w przepiękny czas baśni, bajki.

Teraz? Myślę o Tobie, śnię o Tobie
widzę Ciebie i twoje ciemne oczy
tęsknię i zapomnieć nie potrafię
chcę walczyć, chcę być wojownikiem.

O naszą sprawę, chciałbym wrócić
by jutro przybrało kolorów tęczy
by nikt z nas w kącie pokoju nie płakał
jesteśmy stworzeni, by być razem.

By połączyć się w jedno ciało
zespolone miłością, zrozumieniem
milczeniem w dzień, rozmową w nocy
prosiłbym Los o to jedno marzenie:
przyjdź uwierz we mnie, proszę!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany