Papier

Papier

Pamiętam ten nijaki dzień
który w chwili momentu
podmuchu pięknych uczuć
i emocji – zmienił się w
historię wielkiego przeznaczenia.

Niby niczym nie wyróżniający się
niby brzmiący swoim rytmem,
był inny, dzień wielkiej przygody
kilka wspaniałych słów pełnych
pożądania, namiętne zdania miłości.

Spoglądałem w tą cząstkę jej
spisaną w kilku linijkach listu
płomiennego w marzenia i nadzieje
zgubnego w przyszłość, trwającego
w nas, w naszej niecodziennej bajce.

Ckliwe i gorące pozdrowienia
nagie zwroty dobroci ozdobione łzami
zapach mgły szczęścia tulącej ten
papier – papier przyszłości naszych dni
papier – magicznych zaklęć serc i dusz.

Składałem niezdarnie literka po
literce szukając tych wielkich słów
szukałem pieszczotliwie i zgubnie
szukałem, błądziłem w ogrodzie zdań
znalazłem – odszukałem – poznałem.

Poznałem swoją przyszłość w jej
oczach, poznałem nasze życie w jej
ustach, poznałem naszą obecność
w jej głosie – tchnij we mnie życie
tchnij wolność, żyjmy tylko szczęściem!

Komentarze

  1. Tak to jest...
    Jedna osoba może zmienić wszystko. Dzięki niej możemy znaleźć swoje ja, swoją przyszłość,ukształtować inną, niż się spodziewaliśmy... To ta prawdziwa magia, która istnieje, którą możemy spotkać na co dzień

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany