Kochankowie

Kochankowie

Zapach jej ciała magia
dla chłodnego męskiego ciała
drapieżny, zwierzęcy twój ruch
kobiece figlarne spojrzenie …

Wejrzenie w moje namiętne
i dzikie żądzy myśli... pełne
nagości i twojego ciepła głosu
pocałunku i słowa: tak kocham!

Rozbieram twoje czułe gesty
zatapiam usta w twoim ciele
delektuję się delikatnością
lekkością i królewskim wdziękiem.

Kładzie się spokojnie koło mnie
chwyta ciepło mą dłoń, całuje...
mówi: kocham, kocham Cię!
Wtula się w moją pierś – śni.

Zapędza się w intymne zakątki
wielbi i ufa mojej duszy i sercu
pragnie znać moje myśli
wbija się w moje sekrety, nagi.

Wbija swoje ciało we mnie
pełna słodyczy, oddycha cicho
smakuje zakazanego owocu ..
skrycie unosimy się do raju.

Wpadamy w wieczny uścisk
zakochanych w sobie ludzi...
zastygamy w objęciach ciemnej
nocy, romantyczni kochankowie.

Zamarznięci w upale i żarze...
w rytmie naszych serc, kuszeni
i delikatni jak piórka płyniemy do
nieba życia – by być zawsze razem!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamięć

Przywróć

Cztery ściany